Hvis du ikke er tilfreds
Det er vigtigt for os, at du som kunde er tilfreds. Derfor arbejder vi hele tiden på at forbedre vores service, vores produkter og vores arbejdsrutiner. Vores kunders synspunkter, meninger og klager er værdifulde for os og giver os mulighed for at udvikle os som forsikringsselskab.
Kontakt os direkte
Har du en generel klage, er du velkommen til at kontakte vores kundeservice på 8070 2080 eller info@bnpparibascardif.dk. Vi har åbent hverdage 9-16.
Send ikke følsomme oplysninger via e-mail
Når du mailer til os, beder vi dig om ikke at skrive helbredsoplysninger eller andre følsomme personoplysninger. Så er det bedre, at du ringer til os eller uploader dokumenter sikkert via vores hjemmeside.
Du kan også sende brev til:
BNP Paribas Cardifs klagenævn
Postboks 73, 2770 Kastrup
Modtagne klager vil blive behandlet hurtigt og omhyggeligt. Den klageansvarlige er Kristin Adolfsson.
Jeg er utilfreds med min afgørelsen på min sag, hvad gør jeg?
Tal med afdelingen, som har behandlet din sag
Nogle gange kan der være opstået en misforståelse, som let kan løses med en samtale. Kontakt derfor først vores skadeafdeling. Du kan kontakte skadeafdelingen ved at ringe på 8070 2080 og vælge 1. for skadeafdelingen.
Få din sag revurderet af skadesnævnet
Hvis du ikke er tilfreds med den endelige afgørelse, vi har truffet, har du mulighed for at få din sag behandlet af vores Skadenævn. Skadenævnet foretager en uvildig vurdering af din sag. Den uvildige vurdering er naturligvis gratis. Husk, at du skal anmode om en fornyet vurdering inden for seks måneder efter BNP Paribas Cardifs endelige afgørelse.
Hvis du stadig ikke er tilfreds
Hvis vi sammen har forsøgt at løse udfordringen, og du forsat ikke er tilfreds med resultatet, har du mulighed for at forelægge sagen for Ankenævnet for Forsikring i Danmark eller rejse sagen ved de almindelige danske domstole.
Ankenævnet for Forsikring
Anker Heegaards Gade 2, Postboks 360
DK-1572 København V
Telefon: +45 33 15 89 00
Du finder klageskemaet her: ankeforsikring.dk
___________________
Klagenævn og Skadenævn består af personer fra flere forskellige afdelinger af virksomheden for at sikre at hver enkelt sag bliver behandlet på en korrekt og retfærdig måde.