Kontakt os

Du er velkommen til at kontakte os, så vil vi med glæde hjælpe dig.

Spørgsmål & svar

Her finder du svar på de oftest stillede spørgsmål.

Hvordan anmelder jeg en skade?

Kundeservice har åbent hverdage kl. 09.00-16.00

Du skal udfylde og indsende en skadesblanket. Hvis du ønsker at få tilsendt en skadesblanket, kan du kontakte vores Kundeservice på telefon +45 80 70 20 80 eller skriv til: info@bnpparibascardif.dk


Hvordan kontakter jeg Kundeservice?

Hvis du vil anmelde en skade, har spørgsmål til en konkret skade eller har øvrige spørgsmål bedes du kontakte Kundeservice på telefon +45 80 70 20 80.

Åbningstider: 09.00 - 16.00 mandag - fredag.

Send e-mail til: info@bnpparibascardif.dk, og vi besvarer din henvendelse hurtigst muligt.


Hvordan opsiger jeg min forsikring?

Nogle af vores forsikringer skal opsiges hos os og andre skal opsiges hos vores partnere. Ring til os på 8070 2080 eller send en mail til info@bnpparibascardif.dk, så hjælper vi dig til den nemmeste måde at opsige din forsikring.


Hvordan tilmelder jeg forsikringen til betaling via PBS?

Vi administrerer en del af vores forsikringer, mens andre administreres af vores partnere. For de forsikringer, vi administrerer, kan du selv oprette en BS-aftale via oplysningerne angivet på din seneste opkrævning. Alternativt, er du velkommen til at maile eller uploade dit reg.nr. og kontonr. til os, så kan vi foretage tilmelding. For de forsikringer, der administreres af vores partnere, skal du tage kontakt til denne. Hvis du har spørgsmål, eller ønsker vejledning, er du velkommen til at kontakte os på tlf. 8070 2080 eller mail: info@bnpparibascardif.dk.


Covid-19

Jeg er sygemeldt på grund af Covid-19. Kan jag få erstatning fra forsikringen?

Se i de gældende forsikringsbetingelser omkring, hvad der gælder, hvis du bliver sygemeldt. Hvis du er syg i mere end 14 dage og du forventer at være syg i mere end 30 dage, beder vi dig ringe til os på 8070 2080. Har du spørgsmål angående sygedagpenge, så gå ind på www.borger.dk for mere information om hvordan reglerne er i forbindelse med coronavirus.


Hvad sker der, hvis jeg sættes i karantæne? Kan forsikringen dække noget?

Nej, forsikringen dækker ikke alene fordi du er i karantæne. Hvis du er sygemeldt i mere end 30 dage og modtager sygedagpenge fra din A-kasse, eller hvis du modtager dagpenge fra din A-kasse, fordi du er blevet opsagt fra dit arbejde, kan forsikringen yde erstatning. Vi yder ikke erstatning, hvis du ikke er syg.


Hvad sker der, hvis jeg tegner forsikring i dag og bliver syg af Covid-19 i morgen?

Forsikringen har en kvalifikationsperiode, inden selve forsikringsdækningen træder i kraft. Du kan se i betingelserne hvor lang perioden er. derfor vil en hændelse allerede 1 dag efter tegning af forsikringen ikke være dækket.


Hvis jeg allerede har forsikring, kan jeg så få erstatning fra forsikringen i disse tider, eller er der undtagelser fra omstændigheder som Covid-19?

Har du allerede en forsikring, gælder betingelserne ganske ligesom inden Covid-19. Bemærk, at der altid er begrænsninger i betingelserne og at nogle forsikringer indeholder undtagelser, der omfatter Covid-19.


Dækker dødsfaldsdækningen, hvis dødsfaldet sker på grund af Covid-19?

Ja, forsikringen dækker dødsfald, der sker på grund af Covid-19


 

 

Kontakt os

Vi har åbent alle hverdage:
9.00 - 16.00

Tfn.: +45 80 70 20 80

E-mailadresse:info@bnpparibascardif.dk