Skip to Content

Kontakt os

Du er velkommen til at kontakte vores kundeservice (for information) eller skadeafdeling (for skadesager), hvis du har spørgsmål.

Spørgsmål & svar

Her finder du svar på de oftest stillede spørgsmål.

Hvordan anmelder jeg en skade?

Kundeservice har åbent hverdage kl. 09.00-16.00

Du skal udfylde og indsende en skadesblanket. Hvis du ønsker at få tilsendt en skadesblanket, kan du kontakte vores Kundeservice på telefon +45 80 70 20 80 eller skriv til: info@bnpparibascardif.dk


Hvordan kontakter jeg Kundeservice?

Hvis du vil anmelde en skade, har spørgsmål til en konkret skade eller har øvrige spørgsmål bedes du kontakte Kundeservice på telefon +45 80 70 20 80.

Åbningstider: 09.00 - 16.00 mandag - fredag.

Send e-mail til: info@bnpparibascardif.dk, og vi besvarer din henvendelse hurtigst muligt.


Hvordan opsiger jeg min forsikring?

Nogle af vores forsikringer skal opsiges hos os og andre skal opsiges hos vores partnere. Ring til os på 8070 2080 eller send en mail til info@bnpparibascardif.dk, så hjælper vi dig til den nemmeste måde at opsige din forsikring.


Hvordan tilmelder jeg forsikringen til betaling via PBS?

Vi administrerer en del af vores forsikringer, mens andre administreres af vores partnere. For de forsikringer, vi administrerer, kan du selv oprette en BS-aftale via oplysningerne angivet på din seneste opkrævning. Alternativt, er du velkommen til at maile eller uploade dit reg.nr. og kontonr. til os, så kan vi foretage tilmelding. For de forsikringer, der administreres af vores partnere, skal du tage kontakt til denne. Hvis du har spørgsmål, eller ønsker vejledning, er du velkommen til at kontakte os på tlf. 8070 2080 eller mail: info@bnpparibascardif.dk.

Kontakt os

Vi har åbent alle hverdage:
9.00 - 16.00

Tel: +45 80 70 20 80

Email: info@bnpparibascardif.dk